WIJ LATEN INNOVATIE VLIEGEN.

In ons geval laten we innovatie ook vaak letterlijk vliegen.
Wie wij zijn? Je leest het hieronder.

DIT IS RHIA

Gemeente Rotterdam en Rotterdam The Hague Airport zijn de initiatiefnemers van RHIA. Met de oprichting van de Stichting Rotterdam The Hague Innovation Airport in mei 2019 pakken zij de economische, maatschappelijke en sectorale uitdagingen van de luchtvaart vanuit een integrale aanpak op.

RHIA is één van de innovatieprogramma’s van gemeente Rotterdam. Door het aanjagen van innovaties, het stimuleren van nieuwe werkgelegenheid en de sociaal economische clusterontwikkeling faciliteert en versnelt RHIA de economische transitie. Het is voor de gemeente een programma waarin zij haar rol als ondernemende en co-investerende overheid kan tonen.

Voor Rotterdam The Hague Airport (RTHA) is RHIA de concretisering van één van de vier strategische hoofdlijnen: de luchthaven ontwikkelen tot innovatiepartner, zodat het de duurzame motor voor de ontwikkeling van het gebied en de regio kan worden.

WIL JE MEER WETEN OVER RHIA?

Neem een kijkje op onze downloadpagina voor documenten over RHIA en onze toekomstvisie.

ONTMOET ONS TEAM

Jacco Scheer