RHIA TALKS.

EDITIE 5.
SYNTHETIC FUELS.

streep_84x13px

Hoe dragen synthetische brandstoffen bij aan de toekomst van de luchtvaartWaar staat Nederland op dit moment? En wat zijn de te overwinnen obstakels? Ron Louwerse, Maarten van Dijk en Stijf Effting delen hun ideeën en visie over de toekomst van synthetische brandstoffen.

SPREKER 1.

RON LOUWERSE

streep_84x13px

Ron Louwerse, directeur van RTHA, is initiatiefnemer van de haalbaarheidsstudie naar en testlocatie voor synthetische kerosine. Hoe belangrijk zijn synthetische brandstoffen én een testlocatie voor de toekomst van RTHA?

SPREKER 2.

MAARTEN VAN DIJK

streep_84x13px

Maarten van Dijk, managing director van SkyNRGstreeft ernaar om sustainable aviation fuels dnieuwe wereldwijde standaard te maken. Hij vertelt over de uitdagingen om hier te komen. Wat kunnen we in de toekomst aan ontwikkelingen verwachten?

SPREKER 3.

STIJN EFFTING

streep_84x13px

Stijn Effting, programmamanager hernieuwbare chemie en brandstoffen bij Havenbedrijf Rotterdam, praat ons bij over de ontwikkelingen in de haven en hoe dat bijdraagt aan de opschaling van sustainable aviation fuels, en specifiek synthetische kerosine.

RHIA TALKS.

streep_84x13px

Rotterdam The Hague Innovation Airport (RHIA) is de proeftuin voor de Next Generation Airport waarbij innovaties voor de nieuwe economie en de luchthaven van de toekomst gecombineerd worden. Met een reeks van interactieve webinars willen wij – ook in een tijd van thuiswerken en afstand houden – innovatie laten vliegen. Doe mee aan RHIA TALKS!

Ga in gesprek met de sprekers.

Tijdens een editie van RHIA TALKS vragen wij een of twee sprekers hun verhaal en visie te delen. We nodigen jou uit om hieraan deel te nemen en met hen in gesprek te gaan. Samen kunnen wij innovaties versnellen, nieuwe visies ontwikkelen, en partnerschappen aangaan die de luchtvaart kunnen verduurzamen en de economie van de luchthavens opnieuw uitvinden. We verwachten maandelijks een editie van RHIA TALKS te organiseren.

Werk aan de Next Generation Airport.

Centraal bij de RHIA TALKS staat het idee van de Next Generation Airport. Een luchthaven die bereikbaar, schoon, stil en circulair is, werken, opleiden en investeren faciliteert en fysiek en digitaal verbonden is met de regio. Denk aan stille vliegtuigen, groene brandstoffen, slimme vliegvelden en nieuwe vormen van mobiliteit.

HOE HET WERKT.

streep_84x13px

Voor RHIA TALKS maken wij gebruik van Microsoft Teams. De opzet is verder eenvoudig. Meld je online aan, ontvang de link en check op tijd in. Een editie van RHIA TALKS duurt maximaal 60 minuten. We wisselen af tussen presentaties en discussie. Vragen kun je stellen via de chat. Een moderator zorgt ervoor dat vragen gesteld en beantwoord worden.

De link om deel te nemen ontvang je uiterlijk twee dagen van tevoren.

60 minuten

Laat je in 60 minuten bijpraten door profesionals die de luchtvaart willen vernieuwen.

Kleine teams

Met 30 personen per editie, verzekeren we dat er ruimte is voor jouw vragen.

Interactie

Een moderator zorgt ervoor dat jouw vraag beantwoord wordt.

DEELNEMEN?

Wil je deelnemen aan de nieuwe editie van RHIA TALKS? Meld je aan via de button.

HEB JIJ EEN GOED IDEE VOOR RHIA TALKS?

streep_84x13px

Wij staan open voor jouw input! Deel het met ons door een mail te sturen naar Daphne van Paridon.