RHIA TALKS.

EDITIE 6.
INNOVATION & COLLABORATION.

streep_84x13px

Hoe maakt samenwerking in het aerospace innovatiecluster een verschil in de transitie van de luchtvaart? Welke initiatieven zijn er en waar wordt concreet aan gewerkt? Adri Bom-Lemstra, Elise Bavelaar en Jan-Willem van Zwieten delen hun ervaringen met deze bijzondere vormen van samenwerking.

Let op: deze editie heeft een andere starttijd dan gebruikelijk (10.30u).

SPREKER 1.

ADRI BOM-LEMSTRA

streep_84x13px

Adri Bom-Lemstragedeputeerde bij Provincie Zuid-Holland, deelt haar visie op het belang van samenwerkingWaarom zijn samenwerkingen tussen diverse partijen zo belangrijk voor innovatie en economische ontwikkeling? Hoe stimuleert de provincie samenwerking?

SPREKER 2.

ELISE BAVELAAR

streep_84x13px

Elise Bavelaar, Projectmanager Airports bij TU Delft, vertegenwoordigt de samenwerking binnen het Airport Technology Lab en vertelt over ATL en de vier innovatieprojecten.

Foto: Frank Auperlé

SPREKER 3.

JAN-WILLEM VAN ZWIETEN

streep_84x13px

JanWillem van Zwieten, teammanager bij AeroDelft en first mover van het Fieldlab Next Aviation, vertelt over zijn ervaringen met het Fieldlab en geeft een update van het werk van AeroDelft over het vliegen op waterstof.

RHIA TALKS.

streep_84x13px

Rotterdam The Hague Innovation Airport (RHIA) is de proeftuin voor de Next Generation Airport waarbij innovaties voor de nieuwe economie en de luchthaven van de toekomst gecombineerd worden. Met een reeks van interactieve webinars willen wij – ook in een tijd van thuiswerken en afstand houden – innovatie laten vliegen. Doe mee aan RHIA TALKS!

Ga in gesprek met de sprekers.

Tijdens een editie van RHIA TALKS vragen wij een of twee sprekers hun verhaal en visie te delen. We nodigen jou uit om hieraan deel te nemen en met hen in gesprek te gaan. Samen kunnen wij innovaties versnellen, nieuwe visies ontwikkelen, en partnerschappen aangaan die de luchtvaart kunnen verduurzamen en de economie van de luchthavens opnieuw uitvinden. We verwachten maandelijks een editie van RHIA TALKS te organiseren.

Werk aan de Next Generation Airport.

Centraal bij de RHIA TALKS staat het idee van de Next Generation Airport. Een luchthaven die bereikbaar, schoon, stil en circulair is, werken, opleiden en investeren faciliteert en fysiek en digitaal verbonden is met de regio. Denk aan stille vliegtuigen, groene brandstoffen, slimme vliegvelden en nieuwe vormen van mobiliteit.

HOE HET WERKT.

streep_84x13px

Voor RHIA TALKS maken wij gebruik van Microsoft Teams. De opzet is verder eenvoudig. Meld je online aan, ontvang de link en check op tijd in. Een editie van RHIA TALKS duurt maximaal 60 minuten. We wisselen af tussen presentaties en discussie. Vragen kun je stellen via de chat. Een moderator zorgt ervoor dat vragen gesteld en beantwoord worden.

De link om deel te nemen ontvang je uiterlijk twee dagen van tevoren.

60 minuten

Laat je in 60 minuten bijpraten door profesionals die de luchtvaart willen vernieuwen.

Nuttige lunch break

Neem een slimme lunch break. Goed voor de afwisseling en hopelijk nog leerzaam ook.

Interactie

Er is altijd ruimte voor jouw input. Een moderator zorgt ervoor dat jouw vraag beantwoord wordt.

DEELNEMEN?

Wil je deelnemen aan de nieuwe editie van RHIA TALKS? Meld je aan via de button.

HEB JIJ EEN GOED IDEE VOOR RHIA TALKS?

streep_84x13px

Wij staan open voor jouw input! Deel het met ons door een mail te sturen naar Daphne van Paridon.