RHIA TALKS.

EDITIE 4.
NEXT EMPLOYMENT.

streep_84x13px

Hoe ziet de werknemer van de luchthaven van de toekomst eruit? Hoe zorgen we ervoor dat het bedrijfsleven en het onderwijs elkaar goed aanvullen? Wat doen we daar vandaag al voor? En morgen? Ron Kooren, Ron Louwerse en Barbara Kathmann vertellen u meer over de betekenis en het belang van onderwijs en projecten zoals RTHA Campus voor een luchthaven van de toekomst.

SPREKER 1.

RON KOOREN

streep_84x13px

Ron Kooren, voorzitter College van Bestuur bij Albeda, deelt zijn visie over de toekomst van onderwijs, educatie en werken in de regio. Hoe leiden we mensen op voor de banen van de toekomst?

SPREKER 2.

RON LOUWERSE

streep_84x13px

Ron Louwerse, directeur Rotterdam The Hague Airport, praat ons bij over de ontwikkelingen op de luchthaven op het gebied van educatie. Waarom is dit juist nu belangrijker dan ooit?

SPREKER 3.

BARBARA KATHMANN

streep_84x13px

Barbara Kathmann, wethouder gemeente Rotterdam, plaatst ‘Next Employment’ in Rotterdams perspectief en vertelt over haar ambities op dit onderwerp.

RHIA TALKS.

streep_84x13px

Rotterdam The Hague Innovation Airport (RHIA) is de proeftuin voor de Next Generation Airport waarbij innovaties voor de nieuwe economie en de luchthaven van de toekomst gecombineerd worden. Met een reeks van interactieve webinars willen wij – ook in een tijd van thuiswerken en afstand houden – innovatie laten vliegen. Doe mee aan RHIA TALKS!

Ga in gesprek met de sprekers.

Tijdens een RHIA TALK vragen wij een of twee sprekers hun verhaal en visie te delen. We nodigen jou uit om hieraan deel te nemen en met hen in gesprek te gaan. Samen kunnen wij innovaties versnellen, nieuwe visies ontwikkelen, en partnerschappen aangaan die de luchtvaart kunnen verduurzamen en de economie van de luchthavens opnieuw uitvinden. We verwachten maandelijks een editie van RHIA TALKS te organiseren.

Werk aan de Next Generation Airport.

Centraal bij de RHIA TALKS staat het idee van de Next Generation Airport. Een luchthaven die bereikbaar, schoon, stil en circulair is, werken, opleiden en investeren faciliteert en fysiek en digitaal verbonden is met de regio. Denk aan stille vliegtuigen, groene brandstoffen, slimme vliegvelden en nieuwe vormen van mobiliteit.

HOE HET WERKT.

streep_84x13px

Voor RHIA TALKS maken wij gebruik van Microsoft Teams. De opzet is verder eenvoudig. Meld je online aan, ontvang de link en check op tijd in. Een editie van RHIA TALKS duurt maximaal 60 minuten. We wisselen af tussen presentaties en discussie. Vragen kun je stellen via de chat. Een moderator zorgt ervoor dat vragen gesteld en beantwoord worden.

De link om deel te nemen ontvang je uiterlijk twee dagen van tevoren.

60 minuten

Laat je in 60 minuten bijpraten door profesionals die de luchtvaart willen vernieuwen.

Kleine teams

Met 30 personen per editie, verzekeren we dat er ruimte is voor jouw vragen.

Interactie

Een moderator zorgt ervoor dat jouw vraag beantwoord wordt.

DEELNEMEN?

Wil je deelnemen aan de nieuwe editie van RHIA TALKS? Meld je aan via de button.

HEB JIJ EEN GOED IDEE VOOR RHIA TALKS?

streep_84x13px

Wij staan open voor jouw input! Deel het met ons door een mail te sturen naar Daphne van Paridon.