Wij zoeken een stagiair(e) Public Affairs & Communications

Ben je een teamspeler die graag aan meerdere zaken tegelijkertijd werkt? Houd je van aanpakken en ga je geen uitdaging uit de weg? Lijkt het je interessant om mee te werken aan het verbeteren van relaties met stakeholders en het schrijven van waardevolle content om de transitie van de luchtvaart te versnellen? Dan zijn we op zoek naar jou!

RHIA
RHIA initieert, faciliteert en versnelt innovatieprojecten die zowel bijdragen aan een duurzame luchtvaart als het versterken van (regionale) economische ontwikkeling. De stichting bestaat uit een klein, dynamisch en gedreven team dat samenwerkt met partners uit het bedrijfsleven, overheden en kennisinstellingen. Samen creëren wij een vernieuwend innovatiecluster waar we werken aan een nieuwe toekomst voor de luchtvaart. Inmiddels zijn er al verschillende projecten in uitvoering, meer hierover kun je hier lezen.

Wat ga je doen?
Tijdens je stage werk je veel samen met collega’s en word je gezien als volwaardige lid van het team. Je wordt gekoppeld aan een van onze collega’s, de strategisch secretaris, die jou tijdens je stage persoonlijk begeleidt. Jouw werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:
–   Het ondersteunen van de strategisch secretaris in het lobbytraject, in het bijzonder bij het schrijven van stukken en het voorbereiden en uitvoeren van (digitale) werkbezoeken voor publieke en private partners;
–   Creëren van content voor onze kanalen (website, LinkedIn en nieuwsbrief);
–   Je bent vrij om nieuwe ideeën aan te dragen om de transitie van de luchtvaart te versnellen!

Ben jij de perfecte kandidaat?
We zoeken een stagiair(e) die:
–   Schrijven onder de knie heeft en goede stukken produceert;
–   Uitdagingen niet uit de weggaat;
–   Een wo-opleiding volgt in de richting van bestuurskunde, bedrijfskunde, innovatie, rechtsgeleerdheid, communicatie, duurzaamheid of mobiliteit;
–   Vanaf half maart gedurende een periode van 3-9 maanden voor 3 of 4 dagen per week beschikbaar is;
–   Affiniteit heeft met duurzame ontwikkeling en innovatie binnen de luchtvaart;
–   Een goede beheersing heeft van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat bieden we jou?
–   Een stagevergoeding van € 300,- per maand op basis van 32 uur;
–   Persoonlijke begeleiding en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
–   Een veilige werkomgeving waar de coronamaatregelen in acht worden genomen wanneer je op kantoor wilt werken;
–   Uitdagende stagewerkzaamheden waarmee je relevante werkervaring opdoet;
–   Een mooie toevoeging op je cv.

Vragen en solliciteren?
Zie jij deze stage als een leuke uitdaging? Stuur dan uiterlijk dinsdag 30 maart 2021 jouw cv en motivatiebrief naar info@stichtingrhia.nl ter attentie van Jan Willem Visser.