EXECUTIVE BOARD

De hierboven genoemde leden van de Executive Board (EB) werken met elkaar en met de leden van de RHIA community via speciale programma’s samen aan een schonere, stillere en slimmere toekomst van de luchtvaart. De EB heeft een stimulerende en aanjagende rol bij de uitvoering van de portfolio van de projecten die aansluiten bij deze programma’s. De EB komt maandelijks bijeen en is verantwoordelijk voor de programmering, uitvoering en voortgang van de projecten. Hierin worden zij ondersteund door het directieteam van RHIA.

De Executive Board:

• Is verantwoordelijk voor de prioritering en uitvoering van de projecten
  • Brengt belangrijke opgaven voor de RHIA-community in beeld om oplossingen te zoeken voor vraagstukken die passen in de RHIA missie ‘schoner, stiller en slimmer
  • Bepaalt gezamenlijk nieuwe projecten

RHIA is de ‘runway’ voor innovatie, een plek waar bedrijven, ondernemers en studenten zich inzetten voor de transitie naar een schonere, stillere en slimme toekomst van de luchtvaart.