Back to Business Breakfast 2020 – Future Mobility

Graag nodigen wij jou als een van de eersten uit voor het Back to Business Breakfast bij Wings Hotel in Rotterdam, op donderdag 3 september van 07.30 tot 10.00 uur. iTanks en RHIA brengen belanghebbenden van ‘Future Mobility’ bijeen voor een inspirerende ontbijtsessie.

Het toekomstbestendig maken van transport, te land, ter zee en in de lucht, is een collectieve uitdaging die in en rond de havens van Rotterdam dagelijks wordt aangegaan. De ambities, plannen en lopende projecten kunnen op zichzelf succesvol zijn, maar samen maken ze écht het verschil. Er is veel focus op waterstof en elektriciteit, maar ook procesverbetering en anders werken dragen bij aan de verduurzaming van de transportsector. Alles bij elkaar zorgen ambitie, urgentie én aandacht voor een vruchtbare bodem voor vernieuwing naar betaalbare duurzame mobiliteit.

Het programma is als volgt:

07.30 uur Inloop en ontbijt
08.00 uur Welkom
08.05 uur Start interactieve sessie
08.15 uur Presentaties
08.45 uur Afsluiting met interactieve sessie
09.00 uur Einde plenaire programma, netwerkmoment
10.00 uur Uiterlijk einde

Bezoek dit ontbijt online en draag bij aan de verduurzaming van de havengerelateerde industrie; te land, ter zee en in de lucht.