HYDROGEN

EDITIE 1.
HYDROGEN INFRASTRUCTURE AIRPORT

streep_84x13px

Waterstof gaat de luchtvaart veranderen, zowel voor de toestellen als de inrichting van de luchthaven. Dit betekent dat we op een andere manier naar een luchthaven moeten kijken. Welke mogelijkheden en uitdagingen brengt een waterstofecosysteem met zich mee? Welke kansen zijn er voor projecten en samenwerkingen? In de RHIA Challenge gaan we hier verder op in.

SPREKER 1.

ADRI BOM-LEMSTRA

streep_84x13px

Adri Bom-Lemstragedeputeerde bij Provincie Zuid-Holland, deelt haar visie op het belang van samenwerkingWaarom zijn samenwerkingen tussen diverse partijen zo belangrijk voor innovatie en economische ontwikkeling? Hoe stimuleert de provincie samenwerking?

SPREKER 2.

ELISE BAVELAAR

streep_84x13px

Elise Bavelaar, Projectmanager Airports bij TU Delft, vertegenwoordigt de samenwerking binnen het Airport Technology Lab en vertelt over ATL en de vier innovatieprojecten.

Foto: Frank Auperlé

SPREKER 3.

JAN-WILLEM VAN ZWIETEN

streep_84x13px

JanWillem van Zwieten, teammanager bij AeroDelft en first mover van het Fieldlab Next Aviation, vertelt over zijn ervaringen met het Fieldlab en geeft een update van het werk van AeroDelft over het vliegen op waterstof.

RHIA CHALLENGE.

Verken kansen.

Tijdens een RHIA Challenge duiken we dieper in verschillende onderwerpen en gaan we op zoek naar nieuwe kansen door verschillende bedrijven en organisaties bij elkaar te brengen.

Op weg naar een Aviation District.

De RHIA-community richt zich op de realisatie van een Aviation District, een sociaaleconomisch cluster dat integraal onderdeel is van de omgeving en een magneet is voor innovatie en ondernemerschap. In het Aviation District werken we aan innovaties die de transitie van de luchtvaartsector versnellen, zoals: schoon en stil vliegen, snelle en optimale verbinding met de regio, een innovatieve werk- leer-, en leefomgeving, en energievoorziening voor RTHA en haar omgeving.

HOE HET WERKT.

streep_84x13px

Voor RHIA TALKS maken wij gebruik van Microsoft Teams. De opzet is verder eenvoudig. Meld je online aan, ontvang de link en check op tijd in. Een editie van RHIA TALKS duurt maximaal 60 minuten. We wisselen af tussen presentaties en discussie. Vragen kun je stellen via de chat. Een moderator zorgt ervoor dat vragen gesteld en beantwoord worden.

De link om deel te nemen ontvang je uiterlijk twee dagen van tevoren.

60 minuten

Laat je in 60 minuten bijpraten door profesionals die de luchtvaart willen vernieuwen.

Nuttige lunch break

Neem een slimme lunch break. Goed voor de afwisseling en hopelijk nog leerzaam ook.

Interactie

Er is altijd ruimte voor jouw input. Een moderator zorgt ervoor dat jouw vraag beantwoord wordt.

DEELNEMEN?

Wil je deelnemen aan de nieuwe editie van RHIA TALKS? Meld je aan via de button.

HEB JIJ EEN GOED IDEE VOOR RHIA TALKS?

streep_84x13px

Wij staan open voor jouw input! Deel het met ons door een mail te sturen naar Daphne van Paridon.