ILA-Berlin

ILA-Berlin is een van de grootste luchtvaartbeurzen in Europa waar veel luchtvaart gerelateerde bedrijven en organisaties hun innovaties presenteren. Namens RHIA waren Emile Stöver en Fabienne de Hilster (tevens als vertegenwoordiger van het Airport Technology Lab) aanwezig op het Nederlandse Paviljoen. Daar waren ook verschillende partners uit de RHIA community aanwezig, alsmede een heel aantal partners van het Airport Technology Lab. Emile Stöver: “We kwamen naar ILA met het doel om de verbindingen met (nieuwe) partners, die bijdragen aan de innovaties waar we gezamenlijk aan werken, te versterken. En dit is goed gelukt, er is veel interesse over de grens om te gaan samenwerken met de partners in het RHIA-netwerk, kortom wordt vervolgd”. De beurs vond plaats van 22 tot en met 24 juni 2022.

Het Airport Technology Lab (ATL) is mede mogelijk gemaakt met financiering van het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling (EFRO) and Kansen voor West II.