RHIA werkt door aan de Next Generation Airport

In verband met de noodzakelijke maatregelen die het kabinet heeft genomen om verspreiding van het Covid-19 virus tegen te gaan, werkt het RHIA-team vanuit huis en worden de (geplande) werkzaamheden en afspraken zoveel mogelijk telefonisch en per email of skype voortgezet. Als u afspraken heeft met leden van het team dan wel vergaderingen, wordt u hierover bericht.

Het kantoor van stichting RHIA is tot nader order gesloten en evenementen afgelast. Met vragen kunt u terecht bij het secretariaat Patricia Koetsier tel. 06 44 22 64 64.