SHELL

Shell is groot in olie en gas. Intussen investeren we op steeds meer plekken in schonere energie. Vanuit o.a. Shell Nederland werken we aan de transitie van het bedrijf naar een duurzamere toekomst, waarbij miljarden euro’s worden geïnvesteerd in zonnepanelen, windparken, groene waterstof, duurzame vliegtuigbrandstof, EV-laden en andere baanbrekende oplossingen voor de toekomst.

Alleen al in de afgelopen drie jaar hebben we hier circa 6,5 miljard euro in geïnvesteerd. Naast verduurzaming van de industrie kijken wij ook hoe wij onze mobiliteit klanten kunnen helpen met schonere energie. Luchtvaart is een belangrijke pijler voor ons en samen met RHIA werken wij aan projecten om de luchtvaart en vliegvelden te kunnen verduurzamen.

RHIA is de ‘runway’ voor innovatie, een plek waar bedrijven, ondernemers en studenten zich inzetten voor de transitie naar een schonere, stillere en slimme toekomst van de luchtvaart.