RHIA Café | maart

Wij nodigen je van harte uit voor het RHIA Café; het netwerk event van de RHIA community. Na een periode van verscherpte COVID maatregelen stellen we je graag in de gelegenheid om elkaar fysiek te ontmoeten. Laat je inspireren door de partners die samenwerken aan Urban Air Mobility en maak kennis met nieuwe RHIA-partners. Schrijf je in!

AANMELDEN

URBAN AIR MOBILITY 17 MAART

Vanuit RHIA is een mooi netwerk van partijen ontstaan, dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van drone toepassingen. Zo zijn de bijvoorbeeld de Drone Flight Challenges georganiseerd in kader van het Airport Technology Lab en nieuwe drone ontwerpen bedacht door studenten van de TU Delft. Benieuwd naar wat er allemaal speelt en wie zich daarmee bezighoudt? Kom naar het RHIA Café en praat verder met het netwerk!

ONTMOET NIEUWE PARTNERS 27 MAART

RHIA zet zich continu in voor het verbinden van partners. Met deze partners streven we naar een stillere en schonere luchtvaart en technologische vooruitgang door het verwezenlijken van projecten en programma’s. Op dit event vragen we aandacht voor de samenwerkingen met (nieuwe) partners en wat dit betekend voor de RHIA community. Wees erbij!

OVER HET PROGRAMMA

Het RHIA Café is het event waar de RHIA-partners elkaar kunnen ontmoeten en inspireren. Het is ook een gelegenheid om een idee te pitchen, een hulpvraag te stellen of aandacht te vragen voor een mijlpaal. Informeel en vrijblijvend!

• 16:00 Inloop
  • 16:30 Welkom door RHIA
  • 16:35 Pitch door partners
  • 16:45 Netwerken
  • 18:00 Einde evenement

LOCATIE

Bel Air gebouw
2e verdieping
Rotterdam Airportplein 19 3004 GA Rotterdam

Parkeren kan bij P2 vlak voor de terminal.

AANMELDEN