GIVEAWAY CONTEST

ONTWERP EEN RELATIEGESCHENK
DAT ECHT KAN VLIEGEN!

Aanmelden kan tot 1 juli 2021 om 12:00 uur

BEDENK JIJ HET WINNENDE ONTWERP VOOR HET RHIA GIVEAWAY?

streep_84x13px

Meld je dan aan, individueel of als team, en win 250 euro en de eer dat jouw ontwerp ook echt geproduceerd gaat worden! Lees hieronder de voorwaarden, planning en lees meer over RHIA.

ZO WERKT HET.

streep_84x13px

Studenten van TU Delft en Grafisch Lyceum krijgen de kans om tijdens de zomerperiode hun talent in te zetten voor een relatiegeschenk dat aan bijvoorbeeld wethouders, burgemeesters en Tweede Kamerleden wordt gegeven. Het moet een passend aandenken zijn, om te laten zien waar RHIA voor staat: wij laten innovatie vliegen.

Stap 1. Het begin
Meld je aan.

Stap 2. Het bewijs
Laat zien dat het ontwerp echt 5 meter kan vliegen/zweven, bijvoorbeeld met een filmpje.

Stap 3. De onderbouwing
Houd bij welke materialen je gebruikt en maak een inschatting van de productiekosten voor 10, 100 en 1.000 exemplaren.

Stap 4. Jouw creatie
De deadline voor het versturen van jouw inzending is 30 juli 18.00 uur. Stuur het naar rhiagiveaway@stichtingrhia.nl. Je hoort uiterlijk 6 augustus van ons.

Stap 5. Presenteer jouw prototype
Ben jij een van de drie finalisten? Presenteer dan jouw creatie op donderdag 12 augustus op het RHIA-kantoor voor onze jury.

Ontwerp een object
dat echt vliegt

Het hoeft niet groot te zijn, maar het moet wel 5 meter kunnen vliegen/zweven.

Duurzaam, duurzamer, duurzaamst

Duurzaamheid is voor ons belangrijk. Gebruik daarom alleen duurzame materialen.

Win 250 euro

Én de eer dat jouw ontwerp daadwerkelijk in productie gaat.

MEEDOEN?

Meld je aan via de button, individueel of als team!

RHIA IN 66 SECONDEN.

In 66 seconden vertellen we graag waar wij als RHIA community aan werken: een stille, schone en duurzame toekomst voor de luchtvaart.

Video afspelen

SCHRIJF JE IN VOOR DE NIEUWSBRIEF.

Wil je graag op de hoogte blijven van onze projecten en evenementen? Laat je e-mailadres achter, klik op inschrijven en wij regelen de rest!