RHIA laat innovatie vliegen en zoekt een projectsecretaris

Ben je ondernemend, weet je van aanpakken, werk je graag in een dynamische omgeving, organiseer je graag, ben je secuur en service gericht? Meldt je dan bij RHIA.

De projectsecretaris is de spil in een klein team, is de rechterhand van de directeur, is betrokken op de inhoud, beheert de agenda en email, maakt korte brieven en notities, notuleert, ondersteunt bij HRM, financiën en facilitaire zaken, werkt mee aan het organiseren van bijeenkomsten en events, is de vraagbaak voor het team en host voor bezoekers van RHIA. Kortom een diverse en uitdagende functie voor een HBO/WO-opgeleide kracht met 0 – 2 jaar ervaring.

Wij bieden je een ZZP-contract of payroll-constructie voor een half jaar met optie voor verlenging en we bouwen graag samen aan een langer durende relatie.

Rotterdam The Hague Innovation Airport

Stichting RHIA is opgericht in 2019 door de gemeente Rotterdam en Rotterdam The Hague Airport (RTHA). RHIA is de ‘runway’ voor innovatie, een plek waar bedrijven, ondernemers en studenten zich inzetten voor de transitie naar een schonere, stillere en duurzame toekomst van de luchtvaart. Met publieke en private stakeholders creëren wij een vernieuwend innovatiecluster waarin wij gezamenlijk werken aan een nieuwe toekomst voor de luchtvaart en luchthavens. De RHIA-community werkt – onder andere – aan duurzame luchtvaartbrandstoffen, elektrisch- en waterstof aangedreven vliegen, campusvorming en duurzame energie. Samen geven we uitvoering aan ambities van overheid en industrie. Lees hier meer over RHIA.

Op drie niveaus willen wij waarde toevoegen en impact maken:

• Stimuleren van luchtvaartinnovaties – innovatie is een belangrijke sleutel voor een toekomstbestendige regio. Met ons innovatie-ecosysteem werken wij aan een voedingsbodem en groeimiddel voor innovatie, specifiek voor de luchtvaart.
  • Vergroten van sociaaleconomische meerwaarde – de luchthaven als magneet voor nieuwe bedrijvigheid, nieuwe generatie educatie, werkgelegenheid van de toekomst. Zo levert het een bijdrage aan de maatschappij en aan de economische groei van de regio.
  • Versnellen van de energietransitie – minder CO2, alternatieve brandstoffen en een luchthaven die energie levert aan het net. Zo leveren wij een bijdrage aan de energietransitie.

De klimaattransitie vormt een belangrijke uitdaging voor de luchtvaart. De uitdaging wordt nog urgenter met de oproep van de Europese Commissie om de opstart van de post-corona economie nadrukkelijk te koppelen aan de versnelling van de Green Deal. Hiermee heeft RHIA de potentie om uit te groeien tot dé centrale plek in Nederland waar vernieuwing van de luchtvaart in de praktijk wordt gebracht. Wij bieden samen met RTHA een unieke testomgeving waar nieuwe diensten en producten onder reële omstandigheden getest worden. Zo faciliteren en versnellen wij projecten die opschaalbaar zijn qua technologie, gebruik in andere sectoren in de regio en toepassing in de rest van de wereld.

Heb je interesse?

Neem voor meer informatie contact op met Miranda Janse directeur Stichting RHIA 0031 6 515 120 51 of Emile Stöver strategisch secretaris 00 31 6 57 47 13 05. Solliciteren kan tot vrijdag 17 december. Richt je CV en motivatiebrief aan Miranda Janse, directeur RHIA: m.janse@stichtingrhia.nl