RHIA TALKS.

EDITIE 2.
ELECTRIC AVIATION.

streep_84x13px

Is elektrisch vliegen de toekomst? Wanneer vliegen we elektrisch? Wat is er vandaag mogelijk? En in 2030? Miranda Janse gaat in gesprek met Michel Peters en Henri Werij over elektrisch vliegen, het belang van het Fieldlab Next Aviation en legt de relatie met de RHIA-community.

SPREKER 1.

MICHEL PETERS

streep_84x13px

Michel, CEO bij Koninklijke NLR, deelt zijn zicht op de ontwikkelingen van ‘groener vliegen’. Wat verwacht hij? Waar staan we over vijf jaar?

SPREKER 2.

HENRI WERIJ

streep_84x13px

Henri Werij, decaan Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek TU Delft, praat ons bij over de laatste ontwikkelingen vanuit TU Delft. Hoe ver is de wetenschap? Wat betekent dit voor de praktijk?

RHIA TALKS.

streep_84x13px

Rotterdam The Hague Innovation Airport (RHIA) is de proeftuin voor de Next Generation Airport waarbij innovaties voor de nieuwe economie en de luchthaven van de toekomst gecombineerd worden. Met een reeks van interactieve webinars willen wij – ook in een tijd van thuiswerken en afstand houden – innovatie laten vliegen. Doe mee aan RHIA TALKS!

Ga in gesprek met de sprekers.

Tijdens een RHIA TALK vragen wij een of twee sprekers hun verhaal en visie te delen. We nodigen jou uit om hieraan deel te nemen en met hen in gesprek te gaan. Samen kunnen wij innovaties versnellen, nieuwe visies ontwikkelen, en partnerschappen aangaan die de luchtvaart kunnen verduurzamen en de economie van de luchthavens opnieuw uitvinden. We verwachten maandelijks een RHIA TALK te organiseren.

Werk aan de Next Generation Airport.

Centraal bij de RHIA TALKS staat het idee van de Next Generation Airport. Een luchthaven die bereikbaar, schoon, stil en circulair is, werken, opleiden en investeren faciliteert en fysiek en digitaal verbonden is met de regio. Denk aan stille vliegtuigen, groene brandstoffen, slimme vliegvelden en nieuwe vormen van mobiliteit.

HOE HET WERKT.

streep_84x13px

Inmiddels heeft bijna iedereen ervaring met virtuele meetings met Zoom, Google Hangouts, Microsoft Teams of Skype. Voor RHIA TALKS maken wij gebruik van Microsoft Teams. De opzet is verder eenvoudig. Meld je online aan, ontvang de link en check op tijd in. Een RHIA TALK duurt in totaal 60 minuten, die we opsplitsen in vier blokken van 15 minuten. Zo wisselen we af tussen presentaties en discussie voor voldoende dynamiek. Vragen kun je alvast stellen via de chat. Een moderator zorgt ervoor dat vragen gesteld en beantwoord worden.

60 minuten

Creëer focus door één uur naar onderwerpen te luisteren en te discussiëren met professionals die de luchtvaart willen vernieuwen.

Kleine teams

Door in kleine teams van maximaal 20 deelnemers te werken, weet je zeker dat er ruimte is voor alle vragen vanuit de groep.

Interactie

Met vier blokken van 15 minuten en een moderator zorgen we ervoor dat er volop ruimte is voor vraag en antwoord.

DEELNEMEN?

Wil je deelnemen aan de nieuwe editie van RHIA TALKS? Meld je aan via de button.

HEB JIJ EEN GOED IDEE VOOR RHIA TALKS?

streep_84x13px
Wij staan open voor jouw input! Deel het met ons door een mail te sturen naar rhiatalks@stichtingrhia.nl.