RTHA host Meet the Buyer event SCALE-UP

Sinds januari 2020 is RHIA betrokken bij het Europese samenwerkingsverband SCALE-UP. Binnen SCALE-UP werken zes regionale tech-clusters samen om ‘corporates’ (buyers) te verbinden met innovatieve cleantech suppliers (innovators). Het project heeft tot doel het gat dat bestaat tussen innovators en grote bedrijven met behoefte aan innovatieve oplossingen te dichten. Dit gebeurt door op reguliere basis ontmoetingen – Meet-the-Buyer-events – te organiseren waar matches worden gemaakt tussen start-ups en grote bedrijven. Meer informatie over SCALE-UP vind je hier.

Een van de deelnemende ‘corporates’ is RHIA-partner Rotterdam The Hague Airport. Vrijdag 6 november faciliteert collega Bart Steman een sessie tijdens een Meet-the-Buyer-event. Neem voor meer informatie contact op met Bart Steman.