UITNODIGING RHIA TALKS: Slimmer, Stiller en Schoner:(regionale)overheidsvisies op de toekomst van de luchtvaart.

We nodigen leden van de RHIA community van harte uit voor een inspirerende en informatieve RHIA Talk op 16 oktober 2024 van 15.00-17.00 uur. Tijdens deze editie gaan we in gesprek met ‘sleutelspelers’ op het gebied van duurzame luchtvaarttransitie. Roel van der Bolt (Senior Projectmanager Gemeente Rotterdam), Tess van der Zee (Strategisch Adviseur Economie, Gemeente Den Haag), Renate Beausoleil (Senior beleidsmedewerker Economie & Innovatie en Regisseur & Verbinder Aerospace bij de Provincie Zuid-Holland) en Jesper van Manen ( Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat) zullen hun visie delen over de rol van de eigen organisatie in deze transitie en de praktische stappen die zij zetten richting een schonere, stillere en slimmere toekomst van de luchtvaart.

Datum: 16 oktober 2024

Tijd: 15.00-16.00 Talk met aansluitend een netwerkborrel

Locatie: Rotterdam The Hague Airport

Na een aantal korte pitches van onze ‘sleutelspelers’ volgt een interactieve sessie waarin jij, als lid van de RHIA community, de kans krijgt om mee te praten, vragen te stellen en ideeën uit te wisselen. Dit is een unieke gelegenheid om van gedachten te wisselen met beleidsmakers in de luchtvaart.

**Programma:**

14.45-15.00: Inloop

15.00-15.05: Introductie door Victor Rijkaart (directie RHIA)

15.05-15.30: Korte pitches

15.30-16.00: Interactieve discussie en Q&A

16.00-17.00: Netwerkborrel

RHIA biedt een platform voor samenwerking en kennisdeling, waarbij we gezamenlijk streven naar innovatieve oplossingen voor een schonere, stillere en slimmere toekomst van de luchtvaartsector met Rotterdam The Hague Airport als unieke proeftuin. RHIA ziet het als haar missie om het verhaal van deze transitie te delen en de discussie te voeren. We hopen leden van de RHIA community te mogen verwelkomen op deze veelbelovende talk.

Let op: na aanmelding ontvang je een bevestiging met routegegevens. Let op er zijn 50 plekken beschikbaar: first come, first serve!

HET IS HELAAS NIET MEER MOGELIJK JE VOOR DEZE TALK AAN TE MELDEN.

RHIA is de ‘runway’ voor innovatie, een plek waar bedrijven, ondernemers en studenten zich inzetten voor de transitie naar een schonere, stillere en slimme toekomst van de luchtvaart.